Victoria Andelsman Álvarez, investigadora predoctoral del projecte ERC «Datafied Living» de la Universitat de Copenhaguen

Victoria Andelsman investiga la criança digital, les seves infraestructures i les implicacions que té la digitalització en les cures i en la vida familiar.

La tesi doctoral de Victoria explora com les tecnologies digitals participen en la vida familiar quotidiana, alterant no només com les famílies es connecten entre si, sinó també com tenen cura, la seva intimitat, oci, i les seves rutines. A través de la seva investigació, Victoria analitza les experiències dels pares, mostrant com la tecnologia digital crea oportunitats i obstacles per a la connexió i la comunicació dins de la família. El seu treball també busca incorporar la dimensió subjectiva de la criança digital juntament amb l’economia política i els problemes de privacitat que sorgeixen d’aquestes pràctiques.

En el marc de la seva estada a l’ Internet Interdisciplinary Institute de la UOC, Victoria participarà en les activitats de grup i presentarà el seu projecte en un seminari co-organitzat amb el professor Daniel López.

Sobre la investigadora

Victoria Andelsman Álvarez és becària doctoral en el projecte «Datafied Living» de la Universitat de Copenhaguen. Té un màster de recerca en nous mitjans i cultura digital de la Universitat d’Amsterdam, Països Baixos. Victoria és llicenciada en Comunicació per la Universidad de San Andrés, Argentina, el seu país d’origen.