Israel Rodríguez presenta les línies de recerca de CareNet al programa de TV3 “Càpsules de Ciència”

El programa es va emetre el 14/02/2017. La càpsula tenia per titol: “Millorar l’atenció social des del debat ciutadà“. Estava acompanyada del següent text:

La societat xarxa ha estat clau per la proliferació de col·lectius ciutadans actius, involucrats en la producció de coneixement, innovació i cerca de solucions per a problemàtiques que els afecten, sobretot en l’àmbit de la salut i l’atenció social. Basant-se en l’experiència pròpia, aquests grups han aconseguit intervenir políticament, democratitzar processos i espais de decisió habitualment en mans d’experts, coneixements molt tècnics, i proposar noves solucions per les situacions o problemàtiques que els preocupen. Doctor en psicologia social per la Universitat Autònoma de Barcelona, Israel Rodríguez-Giralt és investigador líder del grup CareNet, un grup de recerca de l’Internet Interdisciplinary Institute de la Universitat Oberta de Catalunya.

Podeu accedir a la càpsula a TV3 a la carta