Israel participa en la 6a sesión organizada por NoGracias para conversar acerca de la COVID Persistente

Participen en la sessió:

• Esperanza Martín Correa. Metgessa de família i comunitària des de fa 21 anys. Treballant actualment en un centre d’Atenció Primària del Institut Català de la Salut a Barcelona.
  • Eva Sanfacundo Flamerich, afectada per la COVID-19 donis de març de 2020 i membre del “Col·lectiu d’Afectades i Afectats Persistents per la Covid 19”.
  • Israel Rodríguez Giralt. Professor agregat i coordinador del grup de recerca CareNet de la Internet Interdisciplinary Institute de la UOC. És doctor en Psicologia Social (UAB). La seva recerca s’interessa per les formes d’activisme, participació ciutadana i debat públic en situacions d’elevada incertesa, com a crisis ecològiques, desastres i pandèmies. Els seus últims projectes s’interessen per la relació entre cures i desastres, amb una especial atenció per col·lectius habitualment discriminats en situacions de crisis i emergència, com la gent gran, persones amb diversitat funcional o nens i joves. Durant la pandèmia, ha format part de grups d’assessorament tècnic per a la Generalitat de Catalunya.