Israel Rodríguez-Giralt participa a la taula rodona “Art and Science of the Political Ecology of Disasters” en el marc del Festival Ars Electronica 2020

L’investigador Israel Rodríguez-Giralt participà en el Festival Ars Electronica 2020 realitzat del 9 al 13 de setembre de 2020, un dels esdeveniments més importants en el món dedicat a les interconnexions entre l’art, la tecnologia i la societat.

Al video es pot veure la intervenció completa de l’investigador a la taula rodona “Art and Science of the Political Ecology of Disasters” organitzada per la Universitat Oberta de Catalunya, celebrada al Disseny Hub de Barcelona i coordinada pel professor Pau Alsina (UOC). La intervenció d’Israel Rodríguez-Giralt versà sobre el seu treball recent realitzat al voltant de la comunitat de Puchuncaví (Xile) en relació a la cura, la toxicitat i el concepte de ‘zones de sacrifici’.

A part de l’investigador de CareNet, la taula comptà també amb la participació de Vanina Hofman (URV), Joana Moll (Universität Potsdam/Elisava), Andy Gracie (Hostprods), Ingrid Guardiola (UdG) i José Luís de Vicente (Sónar+D/Medialab Prado/IaaC).