Presentació de la “Guia per a la Gestió Col·laborativa de la Medicació en Salut Mental”

El passat 17 de novembre de 2020 es va realitzar la presentació de la “Guia per a la Gestió Col·laborativa de la Medicació en Salut Mental”, un treball producte de la col·laboració entre el grup de recerca CareNet (IN3-UOC) i el Medical Anthropology Research Center (MARC) del Departament d’Antropologia, Filosofia y Treball Social (DAFITS) de la Universitat Rovira i Virigili (URV).

Aquesta publicació és fruit del projecte de recerca «Gestió Col·laborativa de la Medicació: Un Projecte de Investigació-Acció Participativa en Salut Mental» finançat a través del programa RecerCaixa (2016).

Al video es pot visionar la presentació íntegra que es desenvolupà a través del següent programa:

La presentació es realitzà al voltant de dues taules rodones.

Taula 1: “La Gestió Col·laborativa de la Medicació, reptes i horitzons”, de 17:00 a 18:30 h (CET)

Participen:

Pere Montaña, Activista a La Muralla i a NuevaPsiquiatría
Marcos Obregón, President de Radio Nikosia
Encarna Espallargas, Vocal a junta de la Associació Matisos
Marisa Campo, Mare d’una persona etiquetada
Leticia Medeiros-Ferreira, Cap Clínic CSMA Nou Barris Nord
Jordi Marfá, Cap Clínic CSMA Badalona

Coordinen:

Mercedes Serrano, (MARC-URV-UB)
Elisa Alegre Agís, (MARC-URV)

Taula 2: “La Gestió Col·laborativa de la Medicació i el seu context internacional”, de 18:30 a 20:00 h (CET)

Participen:

Lourdes Rodríguez del Barrio, Université de Montréal.
Rosana Teresa Onocko Campos, Universidade Estadual de Campinas.
Analice Palombini, Universidade Federal do Rio Grande do Sul.
Luciana Togni de Lima y Silva Surjus, Universidade Federal de São Paulo.

Coordinen:

Àngel Martínez-Hernáez, (MARC-URV)
Asun Pié Balaguer, (UOC).